د لاسرسی ولاستول

د هرې پوښتنې یا اندیښنې سره موږ ته د رسیدو لپاره وړیا احساس وکړئ. زموږ ټیم دلته دی چې تاسو سره د هرې پوښتنې په اړه مرسته وکړي چې تاسو یې لرئ. موږ ستاسو څخه اوریدلو ته سترګې په لار یو.

پوښتنې چې په ډیرو څه کې پوښتنې

که تاسو بله پوښتنه لرئ او هغه ځواب چې په لټه کې یې، نه دی موندلی، زموږ د ملاتړ ټیم سره د ایمیل له لارې اړیکه ونیسئ، او موږ به تر ژر ممکنه وخت پورې تاسو ته ځواب درکړو.

آیا زه کولی شم په ټولو وسیلو کې ژوندۍ ټلویزیوني چینلونه وګورم؟
هو، د ژوندۍ ټلویزیوني چینلونو پاڼه په ویب، د تلیفون اپلیکیشن او د انډرایډ ټي وي اپلیکیشن کې د لاسرسي وړ ده. یوازې د «تلویزیوني چینلونه» برخې ته لاړ شئ او سټریم کول پیل کړئ!
ولې زه په خپله ژبه ځینې فلمونه یا لړۍ نه وینم؟
زموږ مینځپانګه په انګلیسي، فارسی یا پښتو ژبو کې شتون لري، د ډیری سرلیکونو لپاره د فارسی ډوب شوي انتخابونو سره. که یوه ځانګړې ژبه شتون ونلري، موږ ته د غوښتنې پاڼې له لارې خبر راکړئ!
زه څنګه کولی شم د بفرینګ یا ټیټ کیفیت لرونکي پلې بیک ستونزه حل کړم؟
ډاډ ترلاسه کړئ چې د انټرنیټ قوي اړیکه لرئ (لږ تر لږه ۵ مېګابایټ فی ثانیه د اچ ډي لپاره). د سټریم کولو کیفیت په ترتیباتو کې تنظیم کړئ یا د آفلاین لیدو لپاره میډیا ډاونلوډ کړئ.
د سټریم کولو او میډیا ډاونلوډ کولو ترمنځ توپیر څه دی؟
سټریم کول تاسو ته اجازه درکوي چې سمدستي آنلاین وګورئ، په داسې حال کې چې ډاونلوډ کول فایل په لوړ کیفیت (اصلي ژبه یا پارسی ډوب شوی) د آفلاین لاسرسي لپاره په هر وسیله خوندي کوي.
زه څنګه کولی شم د ستونزې په صورت کې له ملاتړ سره اړیکه ونیسم؟
زموږ د اړیکو پاڼې کې ذکر شوي بریښنالیک ملاتړ له لارې موږ سره اړیکه ونیسئ. د چټک ځوابونو لپاره، د خپل وسیلې ډول او هغه ستونزه چې تاسو ورسره مخ یاست په ګوته کړئ.
آیا تاسو به په راتلونکي کې نور فلمونه یا ځانګړتیاوې اضافه کړئ؟
بالکل! موږ د نوي مینځپانګې او شراکتونو په اړه کار کوو. خپل وړاندیزونه د غوښتنې پاڼې کې وسپارئ یا د اپلیکیشن په اړه د تازه معلوماتو لپاره انتظار وکړئ.